Gesloten voor bedrijfsvakantie: 24. 12. 2021 bis 1. 01. 2022

Internationaal

TANDHEELKUNDIGE PRAKTIJK Christian Eis

Uw Tandarts in Kleve-Materborn, Alexanderstraße 1

Onze tandartspraktijk in de Alexanderstraße in het hart van Materborn biedt u het hele spectrum van de moderne tandheelkunde - en het pluspunt van een extra portie vriendelijkheid, aandacht en empathie.

Bij ons krijgt iedereen de zorg die hij nodig heeft. Omdat we willen dat u zich bij ons op uw gemak voelt. En dat werkt het beste als je tijd voor elkaar neemt en vertrouwen kunt opbouwen.

Of u nu "alleen" naar een controleafspraak komt of dat wij u kunnen helpen met een probleem, of u nu wettelijk of particulier verzekerd bent, u bent belangrijk voor ons!

Tel. 0 28 21-45 01 70

TALK HOURS:

Mo + Mi    9 -12 Uhr,  14-17 Uhr
Di               9 -12 Uhr,  15-19 Uhr

Do              9 -12 Uhr,  14-18 Uhr

Fr                9-12 Uhr und n. V.

OP DE DATUM ONDERZOEK >

Tandheelkundige hulpdiensten

Antwoordapparaat voor tandartsen van dienst.

IMPLANTATE

Implantaten zijn kunsttandwortels van titanium die verloren tanden vervangen. Na een grondige planning van de toekomstige tandprothese, implanteren we uitsluitend met behulp van sjablonen.

TANDPROTHESE

Wij bieden u het volledige spectrum van tandprothesen aan, van enkele kronen tot complete vaste implantaatgedragen restauraties.

CERAMIKINLAYS

Wij produceren volledig keramische inlays met het Cerec-systeem. Ze hebben een zeer lange levensduur en vertegenwoordigen een zeer stabiele restauratie met de hoogste esthetische eisen.

PROFYLAXE

Profylaxe betekent preventieve maatregelen om ziekten te voorkomen. Professionele tandreiniging om tandbederf en parodontitis te voorkomen maakt deel uit van deze profylaxe.

ORTHODONTICS

Ons assortiment moderne orthodontie omvat klassieke functionele orthodontie met uitneembare toestellen, de behandeling van kunststof spalken en vaste toestellen.

FUNCTIONELE THERAPIE

Functiestoornissen van het mastiekorgaan zijn bijvoorbeeld tandenknarsen of -drukken, kaakgewrichtgeluiden zoals kraken of wrijven en een verkeerde bijtpositie.

TANDVLEESBEHANDELING

Parodontosis is vergelijkbaar met tandbederf, een wijdverbreide ziekte. Als chronische ontsteking van het periodontium veroorzaakt door parodontale bacteriën, leidt het permanent tot tandverlies door het loskomen van de tanden.

LASERBEWERKING

De in onze praktijk gebruikte diodelaser kan op verschillende gebieden met succes worden gebruikt. Voor u als patiënt is het gebruik van de diodelaser een enorme opluchting.

ANESTHESIEBEHANDELING

Bent u bang om naar de tandarts te gaan of heeft u last van fobieën? Wij helpen u en bieden een behandeling onder algemene verdoving in onze praktijk aan in samenwerking met een anesthesist.