BEHANDELINGSDIENSTEN

Bij ons wordt u overal bevoorraad.

Ons aanbod reikt van professionele tandreiniging (profylaxe) tot alle soorten vultherapieën (kunststofvulling, keramische inlay, goudinlay) en tandbehandelingen zoals wortelbehandelingen (endodontie) tot tandprothesen (kronen, bruggen, prothesen) en implantaten. In samenwerking met een anesthesist bieden wij in onze praktijk een behandeling onder algehele verdoving aan.

Uiteraard bieden wij u ook moderne methoden van esthetische tandheelkunde, zoals bleken (tanden bleken/bleken) of veneers (keramische schelpen op de tanden, die perfect de juiste vorm of kleurdefecten corrigeren).

En omdat we weten hoe moeilijk het soms is om over te stappen op een behandeling, bieden we ook elke behandeling onder algemene verdoving aan. We hebben een team van anesthesisten aan onze zijde en samen zorgen we ervoor dat u weer kunt lachen!

IMPLANTAAT

Implantaten zijn kunsttandwortels van titanium die verloren tanden vervangen. Na een grondige planning van de toekomstige tandprothese, implanteren we uitsluitend met behulp van sjablonen.

FUNCTIONELE THERAPIE

Functiestoornissen van het mastiekorgaan zijn bijvoorbeeld tandenknarsen of -drukken, kaakgewrichtgeluiden zoals kraken of wrijven en een verkeerde bijtpositie.

TANDPROTHESE

Wij bieden u het volledige spectrum van tandprothesen aan, van enkele kronen tot complete vaste implantaatgedragen restauraties.

TANDVLEESBEHANDELING

Als chronische ontsteking van het periodontium veroorzaakt door parodontale bacteriën, leidt parodontitis permanent tot tandverlies als gevolg van het loskomen van de tanden.

CERAMISCHE INLAYS

Wij produceren volledig keramische inlays met het Cerec-systeem. Ze hebben een zeer lange levensduur en staan voor een stabiele restauratie met de hoogste esthetische normen.

LASERBEWERKING

Diodelasers worden met succes gebruikt, bijvoorbeeld bij het vullen van de therapie en het doden van cariësbacteriën.

PROPHYLAXE

Profylaxe betekent preventieve maatregelen om ziekten te voorkomen. Professionele tandreiniging om tandbederf en parodontitis te voorkomen maakt deel uit van deze profylaxe.

ANESTHESIEBEHANDELING

Als u een fobie heeft, kunnen wij u in samenwerking met een anesthesist een behandeling onder algehele verdoving in onze praktijk aanbieden.

ORTHODONTICS

Orthodontie bestaat uit klassieke functionele orthodontie met afneembare toestellen, de behandeling van kunststof spalken en vaste toestellen.